Friday, July 16, 2010

RAJA BUAH datang lagi!!!!

entry kali ni pasal durian la pulak...
sbbnye aku aru je mkan durian yg ketua blok aku bg...
lame giler la aku x mkan durian..
tempoyak usah ckap la..
hak itu,asal aku blik cuti je,aku tibai tempoyak la...
sedapnye x usah cakap...
mmg sian sape yg xleyh menikmati ini makanan...
bukak2 durian ni,isi dia kuningnye...
sedap mata memandang....
puas la mkan even ade 2biji n dikongsi dgn 6org...
ni lah hasilnye lepas di baham oleh kami berenam....
pergh...lepas too rmai2 minum air kt kulit ni sbb nk sejukkan badan..
petua org tua....
jgn mlm ni aku tdo berpeluh sudah..
sbb aku bese mkn durian ngan manggis...
pro n kontra...
sejuk lawan panas...
yeyeye...raya ni,aku nk blik kg n mkn puas2...
aku lupakan la diet aku sekejap..
sbb BUAH-BUAHAN tempatan ni amat la sedap...

p/s: nak g dusun n melantak sume buah tempatan....
rindu sgt kt kg bile musim buah menjelma...

0 kejicacimaki: