Sunday, February 6, 2011

JANGAN la aok merempit teh

Pada satu malam jemaat, ander la sorang pempuan bediri depan kereta dia. Dia sedang bercakap talipon sambil sibuk perati bumper kereta dia yang kemek dan terkeleweh. Bonet kereta tu pun kemek.. rasanyer kereta tu tak buleh setat dah…

Jalan tempat dia bediri tu pulok sunyi sikit, lampu jalan tak berapa nak ader. Jalan pun sempit sikit. Rasanya pempuan tu memang takut habih… kereta rosok tetengoh malam jemaat pulok, kat jalan sunyi pulok…

Tiba-tiba dia ternampok dari aroh bertentangan, ader sebuoh moto yang meluru laju. Mat Rempit la tu gamoknyer… Dengan takde helmetnyer, bawok laju, bunyi macam gampang…

Pempuan tu pon menjerit.. “Hoi!!! Babiiii!!! Selow sikik…..!!”

Bila dengo  je pempuan tu memaki hamun ke deme, Mat Rempit tu pun patoh balik hala ke pempuan te..

“Hoi! Pempuan.. Celaka aok! Iket sedak mulut aok je ngata orang babi… duduk la aok situ dalang gelak tu.. tak hingin aku tolong!”

Belum sempat pempuan yak tekedu tu nak bukok mulut, Mat Rempit tu pon pulaih minyok, dan bedesup pegi…. Preeeeeeennnngggggg!!

Tak dan berapa saat budok tu belah… GEDEGANG!!! Bersahut dengan bunyi orang menjerit… AYAAAAAKKK!!!

Pempuan tadi pun belari menghala ke bunyi tadi… dia ternampok Mat Rempit tadi dah terjerungkang dalam semok. Motor dia pun dah berkapor tengoh jalan.

“Tu la, tadi keh nak kabo ke aok… ada babi kat depan tu, selow sikik… tu  la babi yak keh langgor tadi.. aok maroh ke keh.. Duduk la aok situ dalang gelak tu…..”

Mat Rempit tu pun mengerang….

“Adoi laaa…. Patoh la kaki aku….”
“BABI PUNYA BABI……..!!!!”
p/s: ni lawak dlm lighat pahang erk....bese la..
kome bangga jd rakyat pahang
peace no war

5 kejicacimaki:

wanacesh said... Reply To This Comment

haha,,engtkan pengalaman sendiri td,,wondering gk mula2 awat awek 2 pggl org babi,,kah3

Haru biru di Malaysia ala-ala Mesir!

muhsin aminudin said... Reply To This Comment

kalo langgar lembu plak cmne ek?

TeAqArH said... Reply To This Comment

kalo langgar lembu..senang je..
kite sembelih sblom lembu tu mati..
pehtu kite wat bbq...
sodap tuu

topimagine said... Reply To This Comment

babi pink ke babi utan yg beliau langgar ek.... ????? :)

TeAqArH said... Reply To This Comment

babi utan la g pasti...
hahaha