Wednesday, February 23, 2011

pertandingan marhaban,berzanji dan qasidah burdah peringkat kebangsaan anjuran PSSCM UITMPP

panjang nok entry..hahaha...sbnrnye aku xtaw nk update ape...siyes ni..x tipu au....tp ni yg terlintas dlm kepala aku skrg...ok..bax to da topik....baru2 ni aku pergi pertandingan marhaban...tp an..psssst(bisik)..aku x join pun...aku jd penyokong UUM je...mmg la penat au..sbb wat kt penang..kami dr sintok..jauh la jugak(mengade je lebih aku ni).....
xpe2..aku malas nk cite panjang...jap erk..aku nk letak gambor ni...sabaq naaaaaa.....
bukti la an...
next2...
mase smpi centre uitm ni...
kami pun duduk la ditempat yg disediakan..
bile pandang atas...terkejut manusia aku....
tgk la gambor ni...
jeng jeng jeng
sgt besar kan ini kipas...unik2
next2


team uum....
seterosnye...
beberapa minit sblom naek stage..
sume ketaq lutut da....
byk tol gambor..suke ati aku la..
blog aku..korg kesah ape...
next2...
maap la kwn2...tergelap pulak gambor...
wajah2 yg menunggu kptsn(pdhal baru je bape jam trun stage..
dasar xleh tgk camera btol la depa ni...
akhirnye ade gak gambor aku...
ni bukti la aku pegi...
gambor setrosnye...
jeng jeng jeng.....
wajah kemenangan(kamilah juara)..
bersama yg x bosan2 mengajar kami marhaban...
psssst(time ni aku da balik..sedih sgt...de tanggungjwb laen)...
psssst(yg ajar kami tu ketua juri jugak au..hahahah)

0 kejicacimaki: