Monday, March 21, 2011

lima sebab dan dot dot dot

seriously...skrg ni btol2 xde mood nk update blog...
kepala mmg tgh serabut...
mggu no mcm2..ade kuiz,ade midterm,n bagai la..
trening lak tiap2 ari..
tp tang trening xmau merungut..
sbbnye aku rela...lepas tension aku kt situ...
sebgai menghargai si aisyah ahmad yg mentag aku an...

5 NaMa SaMaRaN.....
1. iqah(family shaja)
2. tiqah(sahabat handai)
3. iqa(yg x berapa kenali diri ini)
4. atiqah (panggilan formal)
5. teaqarh

5 tarikh penting..jeng jeng jeng...
1. 19mac1958( besday insan teristimewa,baru je lepas(abah))
2. 12september1959(besday insan teristimewa jugak(mak))
3. 8mac1990(opkoz la trikh lahir sindiri)
4. 16april2011(x lepas lg tp amat penting)
5. xtaw la...asenye xde da kot...byk trkh penting ni...xtau nk letak yg mana dah...

5 perkara yg aku buat semalam(20mac2011)
1. bgun pg2 utk pegi kelas sbb kelas kol8 tp smpi kol11 je..sbb kelas lain CANCEL!!!!
2. tidur(amat penting utk tumbesaran)
3. pegi trening( yey...maen hujan)
4. siapkan slide trade (transferable lc)
5. bC novel (aku masih setia)

5 perkara yg buat aku gumbira..
1. bila rasa gembira tepuk tangan(tap tap)
2. balik umah+kampung
3. lepak ngan bff aku(karok smpai lebam,makan sampai pueh)
4. menerima bantuan kewangan dr sape shja(DUIT)
5. lepak dgn dak2 persatuan + trening

5 sebab aku jwb soalan ni...
1. saje suke suki
2. sbb xde idea nk update blog
3. sbb sepupu aku yg tag
4. nak study malas
5. sbb abiskan masa yg ade..hahahaha

5 org yg aku mahu tag....saksikanlaaaaah...
1. naim
3. husna
4. bulan

selamat la yer,....huhuhu

0 kejicacimaki: