Monday, April 18, 2011

KEPUASAN!!!!!!!!!!!

aaku mulakan entry kali ni dgn gmbr....
aku bukan la nk show sgt gmbr aku tu....
aku nk show yg kat banner tu...
ujian yg watkan sebulan ni..aku tersgt2lah bz....
ujian ni sgt2 la penting dlm hidup aku....
gmbr ni diambil berpuluh mnit seblom aku duduki ujian teori..
lek lu..x abis lg...
esok pg pulak,ade ujian praktikal..
yg praktikal la yg sgt mendebarkan.....
tp sedihnye...x amek pun pic utk ujian praktikal..
kerana aku sndri terlalu gementar..
peserta yg mengambil ujian ni seramai 104org...
ramai la tu...
seluruh kedah n perlis....
skrg..ujian da lepas....
aku bersyukur sbb da lepas..ilang beban aku selama ni...
walaupun aku sedikit keciwa..
tp aku amat berbangga dhn diri aku dan kawan2 aku sume...
x sabar nk konvo bln11 nnt...
^____^

sampai sini dulu...esok mlm ade test...
waaaaaa

0 kejicacimaki: