Thursday, April 28, 2011

bengang(sungguh2 ni)

arini mmg aku bengang sungguh...tahap xleh thn da...
sume pasai assignment....
org da bg keje..wat la elok2...ni cover page ntah ape...
edit pun cm haram je....
pehtu x buat content..mmg saje2 la nk dpt sikit asgnmnt grup tu an...
sabor jelah aku ngn ko an.....
lagi satu...hidup mahasiswa skrg sgt2 mudah kan...
ko g belajar,dpt ptptn..abis duit, mak bapak ko tanggung..x heran la kan..
sbb aku mcm tu jugak..tp agak2 la weyh....
ko dtg siini nk belajar..bukan nak maen2..
bercinta bagai...
dtg tang assignment...ko lah pemalas kan..da la da sem4..wat la care ko da senior..ni cm sem1...
ni pun kelas ko malas nk dttg..lau kelas kol8,alasan ko bgun lmbt..tp mslhnye ni kelas kol12.30 kot..
mmg ko ni xtau hargai peluang an...
dah tu,dah la x knl sgt aku..ko tiibe2 je kan...
dgn muke x malu mnx asgnmnt aku nk tiru..
HELO!!! aku xkn mudah2 bg la..
aku perah otak nk jawab soklan tu..
ko nk maen tiru2....
dah la kol tu x knl kan diri...
ko igt ko ULAMA' x pun ARTIS???
sume kenal ko....ko silap la bai....mmg x la aku nk save num ko tu...
[mood: sgt2 bengang]

p/s: BELAJAR TINGGI-TINGGI, TAPI BOSOH BERTINGKAT-TINGKAT

0 kejicacimaki: