Saturday, May 14, 2011

IISSHHHKKK..!! CABUTAN BERTUAH DAPAT HEADER


ni 1st time aku nk join utk cabutan bertuah ni....
hurm...hope aku dpt tuah tu an...
tuah ayam nmpk kat kaki dia..
hang tuah manusia sape yg tau an..
DIA saja yg tahu....
ni aku nk gtaw terma dan syarat2 penyertaan ni okeh....
sila lihat dibawah ini..
jeng..jeng..jeng..

1. MESTI a.k.a WAJIB wat entry yg mengatakan korg join cabutan bertuah ni...(ikot suka ati angpa la angpa nk wat cita pasai apa pun...
2. dlm entry mst ade care nk ke link utk g kat entry tersebut ni link tuan punya dya na....wancikgumuzik 
3. korg kene pastikan korg letak banner yg dibuat oleh cikgu tu tau..leh klik kat pic tu utk kopicopy okeh...
4. tajuk entry korg mst cmni au...."IISSHHHKKK..!! CABUTAN BERTUAH DAPAT HEADER"
5. foloe blog cikgu wan ni??? terpulang pd angpa suma..tiada paksaan yg berbentuk ugutan(aku tmbh ugutan ni)..muahahaha
6. kene tag 2org kawan....tgh pikir sape la yg aku nk tag ni sbnrnye...

insan yg bertuah yg den nk tag adalah....
2. vna

0 kejicacimaki: