Saturday, June 11, 2011

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

salam sume....xyually aku baru je smpi terengganu ni ha....abg ben pulak kt kuantan an...
xpela...^_^.....smpi2 je aku tros surf tenet...bukan pa...buring..xdak pa nk buat...
saja belek2 blog abg ben sorg ni..bkn pa..saja nk baca entry2 bru,....
x sangka plak abg ben ada wat segmen arini....so,join tros la an,,,..amek peluang nk kenal2 ngn blogger laen....
maklumlah..masih mentah dlm dunia blogging ni...:(
xpe...sume tu leh blajar an...^_^
KELIK SINI utk thu lebih lanjut...
ape erk aku nk tulis taip utk tarik perhatian blogger laen ni erk??(Sambil termenung seketika)...okeh2...xdak pa sgt yg nk dicakapkan...blog tqah sgt2 simple...widget x la byk sgt....yelah..lau berat nnt,x rmai pulak nk tggl jejak kat sini...sape yg dtg sini...tuan tanahnye x penah paksa utk FOLOE...foloe biaq la ikhlas.....lau tqah foloe korg pun.tqah xkn paksa korg foloe....^_^...lau korg jenguk blog ni,entry aku byk x byk la..sedang2 je...bile xde idea,mmg xleh nk wat ape2...tp tulah...blog ni tmph aku nk lepas sgla mslh aku sbb aku jenis xleh share...^_^.....dr segment abg ben ni...leh la kenal2 ngn bloggers baru...SELAMAT SINGGAH DI BELOG CIK DEBAB.....

0 kejicacimaki: