Friday, June 24, 2011

layak ke kite???

assalamu'alaikum w.b.t..jwb2...xjwb dosa...jwb dlm cite hati pun xpe...
hurm...ape yg layaknye tetibe aku ni??? xphm btol la...xpe2...entry ni tercetus lepas aku baca pape sinar harian bertarikh 22jun2011...cmne leh terbaca paper kelmarin yg x dibace pd ari yg septotnye??sbb xtau pun abahku ade beli paper...arini baru sedar...masa tggu wktu maghrib td..berita pasal ape???pasal sikat tak bertanggungjwb sesetgh manusia yg terlalu BAJET mereka HEBAT!!!!!
tajuk cite dlm paper ni..."AL-QURAN DIBUANG DI PUSAT KITAR SEMULA"!!!!!! 
wah....korang ingat korg hebat sgt la bile vertindak dgn membuang AL-QURAN yg mana kita tau KALAMULLAH....n buang kitab2 agama yg menjd rujukan bila nk buat ceramah....haduhai...korg xnk..korg bg la kat sape2 yg nak..atau tanye pihak berkenaan mcm mana cara sbnr nak hapus benda mcm ni..jgn maen buang je..tindakan korg tu da menghina AL-QURAN..korg hina AL-QURAN...kat akhirat kelak berganda2 AL-QURAN tu hina korg....igt la sikit...sume tu kata2 ALLAH..korg ni pun DIA yg cipta...sape kite nk perlekehkan kata2 ALLAH??? sedar2 la diri..kite skrg ni,dunia akhir zmn...xpyh tggu tua muda nk mati...lau dah smpi ajal,skrg pun leh mati...agak2 nk mati dlm ISLAM ke idak???renung2kan la..semoga kite dijauhkan dr buat perkara mcm ni...

0 kejicacimaki: