Friday, June 24, 2011

lelaki lembut~~~

assalamu'alaikum w.b.t...jwb2...xjwb dosa...jwb dlman cite hati pun xpe...
entry arini pasal lelaki lembut...apesal aku nk wat pasal lelaki lembut???sbbnye,td aku tertgk ulangan cite DONUT kat astro ria(biasa la...astro selalu sgt ulang cite yg same smpi muak menengoknye)...cite dia pasal lelaki lembut yg dipandang serong oleh sesetgh pihak...

soalan aku satu je...hina ke lelaki lembut ni??? lau pd aku,semestinye x..bukan sbb aku ade kwn ngn lelaki yg beperwatakan lembut(walau hakikat mmg aku kwn ngn dorg)....tp pd aku la..pandangan peribadi..dorg2 ni baek..xde masalah pun...x bermakna,bila dorg ni lembut,dorg x jantan..x caye...ce tg time dorg btol2 marah...yg aku x phm..lelaki yg bajet sgt dorg ni MACHO,suke sgt perlekehkan golongan lelaki lembut ni..ke korg jeles sbnrnye??? 

lelaki lembut ni lg syiok kwn ngn depa..bkn sbb pemikiran same(walaupun ade la sedikit sebyk)..myb byk mende yg boleh dikongsikan....n pd aku depa lg baek n bgus dr lelaki yg bajet MACHO n sbnrnye x pun...biasa2 je...dorg x la hipokrit...dorg ok je...aku ckp ni,dr pandangan aku kt sekitar tmpt aku belajar la an....dah2 la hina org...kite sume tetap hamba kepadaNYA..lau DIA  x pandang hina pd insan yg ade kt muka bumi ni,sedangkan DIA yg mencipta kita...sape kita yg x seberapa ni nak pandang hina kt golongan2 mcm ni???pikir2 lah...^_^

0 kejicacimaki: