Saturday, June 18, 2011

LULUS USR!!!!!!!

assalamu'alaikum w.b.t sume...jwb2...xjwb dosa...jwb dlm hati pun xpe...
ape itu USR??adakah UPSR??bunyi n shortform lebih kurang ja...boleh menimbulkan kekeliruan pd siapa yg x mengetahui...hahaha....okeh2..malas bebel panjang...meh aku gtaw siap2 apa itu USR..ape longform dia...USR=Ujian Sijil Rendah....utk apa pulak USR ni??kenapa lak aku gembira sgt aku lulus USR ni??penting ke USR ni utk kita???wah2..bukan utk kita..tp utk budak2 PSSCM yg amek ujian ni penting la....
so skrg ni...senarai dah dikuar kan dlm ari khamis aritu kot..tp siyes aku xtaw langsung...

tibe2...di jumaat yg hening...ade org sent msg kt fon aku...TAHNIAH..DA LULUS USR..pe lg..aku terkejut(masa tu tgh baring2 baca novel)....sanggup aku tgglkn novel tu..aku kol mamat tu...dya ckp result da kuar..dgn selak kera manusia,aku pun on9 la...da online..tenet lak jeles ngn aku...aku tros g umah jiran aku..wat muke x malu on9 kt sane..ade haku kesah..umah mak hangkat aku jugak..hehehe..(Pdahal malu la jugak)...

da tgk senarai..dia bhgi lak ikot zon..tgk la son utara..tgk2,,,suma dak uum yg amek usr(51org)..sumanya lulus...cemerlang x cemerlang tu xtaw la..sbb dya x habaq pulak dlm tu...dya habaq dlm surat yg dya pos nnt..aku x harap pun..mende tu bonus ja...tp aku sonok sbb da lepas ujian getir ni...da lulus pun..bln12 nnt ada konvo...^_^..x sabar nk jumpe geng2 utara...^_^

semoga segala urusan sem depan berjalan dgn lancarnya..^_^

0 kejicacimaki: