Monday, June 13, 2011

makan,makan,makan lagi

assalamualaikum w.b.t....jawab2 walaupun dlm hati..Tuhan tau erk...
wah.entry pasal makan...sebelom ni pasal bina badan...yeah...aku mmg ahli bina badan yg berjaya...cmne entry bukan pasal makan....keje aku asyik mkn je 2 3 ari ni...al-maklumlah...semggu lebih ni,lokasi bkn di rumah sndri...muahahaha....since sabtu smpi esok aku kat trgnu....wat ape??? wah...bukan cuti-cuti malaysia yg bermain dlm fikiran korg erk...tidak sama sekali....trgnu ni kampung aku...nenek aku sakit(sad)....so balik kg ngn mak aku tuk jage nek aku(cucu n anak yg baek)..lau aku x puji diri sndri,xdela yg nk puji...lalalalala...hade haku kesah???
nape entry pasal makan?? da name kat ganu kite...sah2 la makanan fofular dya keropok lekor...pergh...kecur air liur...disebabkan esok nk balik...mak aku g la beli(selepas mendpt order dr abah tersyg dan anak2 terchenta di umah+paksaan aku..muahahaha)..so ptg td aku dpt la penuhi nafus typo pulak...nafsu makan ku yg kian memberontak ni...
tadaaaa....kopok lekor....nyamy..nyamy
ni lak tepung pelita....pergh...sedap lg..
mknan tradisional org melayu ni mmg akan membelonkan badan...^_^
ckup smpi disini...nak layan kungfu huslte pulak...^_^



3 kejicacimaki:

Tea said... Reply To This Comment

ngehngeh. tak peberet sgt, kalau tak konfem terliur gila. huhuhu..

Tea said... Reply To This Comment

tp dpt kopok lekor panas2 sedapnya lahai... :)

Tea said... Reply To This Comment

salu jugak melayan tepung pelita time bulan pose. dah dekat ni..