Monday, June 27, 2011

SEGMEN ABG YEN: LEPAS GERAM

KELIK SINI utk ke tapai semaian^_^
aku boleh dikatakan tiap-tiap hari nak geram..geram dengan sapa?dan mengapa??? dengan adik aku sendiri....geram-geram pun stil sayang...da nama adik kan....aku jwab soklan kenapa?? sebabnye dia ni duk umah tahu tengok tv je...aku pun tengok jugak..tp lepas aku siapkan segala kerje rumah..aku taknak la mak aku penat2 balik keje..kene kemas rumah pulak..sedangkan ade 2 anak dara kat rumah tu..tp adik aku ni memang jenis x makan saman agaknye..jenis perli da...buat bodoh tak tahu je..tp bila suhu kemarahan aku da naik,dan vokal tinggi aku dah kuar..mula la aksi hentak2 kaki(style pompuan bile bengang)....tp hade haku kesah??bolayan la..asal aku puas...da nama anak dara..kene la tau buat keje umah..jangan keje nak besarkan badan je...huh..puas hati aku...
hape2 pun haku tetap sayang dia....air dicincang takkan putus..^_^

0 kejicacimaki: