Sunday, June 12, 2011

sesi bina badan

assalamu'alaikum sume....sehat x korg sume arini?????diharap korg sehat la yer...^_^...tgk2...topik arini pasal bina badan...sape yg nk bina badan ni????hahaha..x len x bukan....aku la yg nak bina badan....
adakah aku nk jd seperti dlm ga,bor di atas tu???? atau nk jd seperti dulu???Atau nk dptkn 6pax mcm lelaki2 yg selalu banggakan??? arghhhhh......sume tu tidak sama sekali......aku nk bina bdan dgn menambahkan berat bdn yg da sedia ada berat..hahaha.....almaklumlah.....cuti sem da nk dkt sebln pun berlalu....dah ade kt umah selama tempoh tu....
bila da duk umah ni paham2 la yer....selera nk makan tu dtg bgaikan mencurah ke ladang gandum tanpa dipinta....^_^....da nama pun mkan masakan dr air jari tangan ibuku yg terdpt enzim2 di jari miliknya yg menambahkan kesedapan yg sehingga menyebabkan diriku menjilat jari(sunnah nabi)....hehehe.....
tp an...bila terigt kata2 ku kat kaksu,yg aku nk all out sepnjg cuti ni...x jd la kot nk bina bdan...da ckup sebln ni aku bina bdan..menjd seperti belon yg tgh syiok ditiup...menjd kecil molek(yoyo oi je ko tqah)....hahaha..angan2 mat jenin je tuh....dpt berat ideal je sbnrnye..hehehe...^_^....tp mcm mane nk elak mkn byk ni???? ce ko tgk ape antra mknan2 yg dihidangkan....
kelik utk tumbesaran
ni bile da ltk dlm pinggan utk dimakan dgn nasik..ratah saje pun sodap...
ni baru gulai....blom yg version bakar lg....yehaaaa...
saksikanlaaaaaaahhh...version ikan patin tempoyak bakar
cam biasa la..keli utk tumbesaran...xpun guna kanta...hehehe
sodap tu...yg da siap msak x sompat nk ambik gambornye...tp mmg best la an...
sambal itam..sedap walaupun mkn ngn nasi putih semata2....
ni je da wat aku lapor n leh tmbah nasik beberapa pinggan...camna la aku x jd ahli bina badan yg berjaya???ke guane??ke guane??? ni antra mkanan2 yg PEMES kt pahang okeh....sambal itam sedap dimakan sebegitu rupa dr style yg mcm serunding(setelah dikomesialkan) tp sumpah aku ckp,x sedap pun....lau beli tu...rugi jelah..baek buat sndri....cara korg leh tgk kt SINI

sapa2 nk rasa..mai la singgah umah ceq or kampung ceq kt jerantut tu..lau xtaw.sila tnye dgn incik GOOGLE okeh....

0 kejicacimaki: