Sunday, July 24, 2011

aku dikatakan TAKSUB?!!!!!

assalamu'alaikum w.b.t..jwb2...xjwb dosa...jwb dlm ati pun xpe...


cik debab taksub kat sape la pulak ni??? hish..macam2 la cik debab ni...okeh..cik debab tak taksub kat sape2 pun tapi ade sorang tinggalkan komen yang mengatakan cik debab taksub...hish..pelik jugak cik debab...tang mana yang taksubnye?? sebab cik debab wat entry khas untuk seseorang yang cik debab hargai ke?? nak tau entry mana??? [ KELIK SINI ]

takkan sebab tajuk entry cik debab macam tu,cik debab dikatakan taksub?? tajuk entry tu propa je lebih..saje nak wat gempak...tapi mungkin ade yang salah paham...okeh la..supaya nak elak salah paham..takdelah cik debab nak delete entry tersebut tapi cik debab nak terang lagi bersuluh..supaya takde berlaku salah paham lagi...

okeh..kenapa cik debab wat entry khas untuk [ INCIK BEBEN ]??? sebab musababnye BEN ASHAARI la yang banyak membantu belog cik debab ni naek walaupun cik debab tak penah sekalipun ajukan soalan kat dia...tak tahu kenapa..tapi cik debab selalu jenguk belog dia..manfaatkan segala tips yang ade...perlu ke dia menjadi seorang cikgu seperti di sekolah untuk kite memberi sebuah penghargaan??atau perlu menjadi seorang yang tinggi kedudukannya??? cukup la ia banyak memberi tunjuk ajar kepada blogger baru yang baru nak kenal dunia belog..

dengan segmen yang abg ben buat la cik debab mula ada semangat untuk teros berblogging walaupun dulu wat belog hanya suke2 tapi sekarang ni baru tau bestnye berblog ni...dr segmen tu jugak cik debab dapat kenal ramai kawan2 baru dlm dunia belog...so tak salah nak berikan BEN ASHAARI sebuah penghargaan yang tak seberapa ni...
ihsan dari pakcik google..^_^

6 kejicacimaki:

Mizz Atie Zieya Shukri said... Reply To This Comment

pedulik ja pa yg org ckp..
jnji kita tahu pa yg kita wat k

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Mizz Atie Zieya Shukri sume bergantung pd niat..^_^

aimie amalina said... Reply To This Comment

big clap!
hehehe
=)

TeAqArH said... Reply To This Comment

@aimie amalina thnx...^_^

Abang Stalker said... Reply To This Comment

:) untung benben..

TeAqArH said... Reply To This Comment

yeah..^_^