Wednesday, July 13, 2011

AMARAN KERAS!!!!!!

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera...
AMARAN KERAS!!!!! kepada semua readers dan bloggers yang memijak masuk belog cik debab ni....kerana ada virus entry ni penuh dengan GAMBAR...hehehehe...
ni masa mula2 sampai dam menjejak kaki kat sini..sebelom p naek canopy walkway..^_^
ni mase naek bot nk g tmpt canopy walkway..^_^
gambar di atas sepanjang perjalanan kt canopy walkway
lpas canopy,kami pakat naek ke bukit teresek....arahan bigboss...^_^
ni pulak tempat kelah2 membiak sakan..syiok..^_^

10 kejicacimaki:

TYNTHA LANA said... Reply To This Comment

Cik teaqarh, kita pun dah pernah gi! yeayyy! ada geng! hahahah..huu,ingat gi begambor kat Gerbg selamat dtg tu, lagi, mana gambonya lagi cik tika?hahahaha

Niena Pengembara Ilahi said... Reply To This Comment

best2.. tgk dari air mst banyak kelah kn ^^

Rohaizam Rosli said... Reply To This Comment

waaa best lor jalan2.... msti best pegi situ... hijaunyer....

aleen aiden said... Reply To This Comment

aih,alin teringin nak pegi taman negara,berkayak ke naik jambatan gantung ke.jeles!huuu

TeAqArH said... Reply To This Comment

@TYNTHA LANA yey..btol2..geng2...syiok wo...gambar da upload kat entry strosye..^_^

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Niena Pengembara Ilahi memang banyak..siap mandi dengan kelah lg..^_6

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Rohaizam Rosli memang hijau..tenang sgt jiwa ni

TeAqArH said... Reply To This Comment

@aleen aiden xde kot xtvt berkayak...naek bot ada..^_^..pg jgn x pg..syiok wo

Abang Stalker said... Reply To This Comment

bkn main beronok2 lg ek..mke ceria je. :)

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Abang Stalker memang ceria sgt2..sebab lame sgt x jumpe geng2 kedah ni....^_^