Sunday, July 10, 2011

assalamualaikum dan selamat sejahtera dan sampai jumpa lagi dgn readers n bl0ggers yang sudi menjengukkn diri mereka kat bel0g yang masih banyak kekurangan ni..rindu sangat nk buat xtvt bel0g berjalan2 tapi apakan dayaku,ku jauh di pedalaman(taman negara pahang ja pun)..ketahanan incik internet tdak mampu utk b'gerak selaju kilat..ni pun menggunakn intenet m0bile mxs..thanx ya pakcik maxis..if cik debab tak penat malam ni,cik debab buat la bel0g berjalan2..
teng0k tajuk entri cik debab,ada jiwa2 tak?chewah,ati bebuang2 mekar seperti kembang semangkuk..hehe..takdak2..time hapdate ni,cik debab sedang menikmati pemandangan sungai tembeling..hutan2..rasa tenang ja jiwa bila teng0k warna ijau ni..arus air sungai pulak se0lah2 membawa semua masalah cik debab ke hilir sungai..bahagia ja rasa..gambar utk sesi bersuka ria dlm hutan akan dihapdate..sbb dekat member..s0,da hapdate,cik debab kasi heb0h ya..

4 kejicacimaki:

Acik said... Reply To This Comment

sesi bersuka ria dlm utan? bes tu!

Niena Pengembara Ilahi said... Reply To This Comment

heheh.. sma la, tenet akak skang ni ngalahkan siput sedut slow nye

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Acikmemang bes

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Niena Pengembara Ilahi itulah...ni dah ok sikit...mase duk kt tmn ngra tu..alamak aih..slow motion je