Tuesday, July 19, 2011

dah la ASHRAF oii...

assalamu'alaikum w.b.t..jwb2...xjwb dosa...jwb dlm ati pun xpe...

nape ngan ashraf cik debab??ashraf mane??? ASHRAF JALIL ker??? oh..tidak2...bukan la incik ashraf jalil tapi ashraf laen...korang ni...name je lebih kurang same...tapi orangnya berjuta2 bezanye...ashraf yang dimaksudkan islah MOHD ASHRAF HAFIZ ABDUL AZIZ....kenal x??alah..takkan tak kenal???name laen dia ALEESHA FARHANA ABDUL AZIZ..hish..tak ingat lagi ke sape???

meh nak remind balik...ni kes dimana ashraf (diingatkan sekali lagi ye..bukan ashraf jalil..) membuat rayuan di mahkamah tinggi kuala terengganu untuk permohonan tukar nama...atas alasan susah untuk dya berurusan kerana dlm kad pengenalan dia name ashraf tp penampilan dia ALEESHA..dahtu cmne??permohonan ni dibuat jugak untuk memudahkan dia untuk sambung belajar(niat murni,alhamdulilla)...tapi tulah...kite ni takde hak nk ubah ciptaan ALLAH...sape la kite ni melaenkan semata2 hamba kepadaNYA..walaupun naluri kite ke arah permpuan tapi lau kita da dijadikan sebagai lelaki,kite kene la terima..setiap sesuatu yang terjadi bukan la saja2 tapi ianya bersebab..lelaki dan perempuan masing2 ade keistimewaannya..

tapi pelik jugak bile mak ashraf ni cakap masa lahir alat kelamin ashraf ni tak menunjukkan ciri2 lelaki dan doktor yang bertegas mengatakan ashraf ni lelaki..tapi yang pelik,lau betol la..KENAPA PERLU WAT PEMBEDAHAN kalu betul dia memang perempuan????
ni ashraf  abdul aziz
ni pulak incik ASHRAF JALIL (maap,maap,maap(style nabil) cz amek gambar ni tanpa izin)
sebenarnye nak hambek gambar laen tp x jadi la sebab x mintak izin..ni header dia erk..^_^

nak tahu lebih lanjut...[KELIK SINI]

p/s- sambil2 wat entry ni tgh pekene kopok lekor..sedapnye....teringin pulak nak makan akok yang mak kak niena buat

13 kejicacimaki:

Niena Pengembara Ilahi said... Reply To This Comment

doakan dia berubah dan kembali ke jalan yg benar........moga tdk terjadi pada anak cucu kte..

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Niena Pengembara Ilahi amin amin YA RABB

NasZ said... Reply To This Comment

kenapa perlu ubah jantina? sekarang dah jadi camni, baru nak menyesal...

MOHD NASER.com

Syuxer said... Reply To This Comment

hoho..semakin ramai plak laki berjiwa perempuan..geli i..hahahah...semoga dorang diberi hidayah oleh Allah s.w.t..insyaAllah..

gejala neh sungguh menakutkan..tersalah kawen ngan sesama lelaki memang haru biru first night huhu..T_T

Eza Boom Boom :) said... Reply To This Comment

bila la fenomena nak tukar jantina ni nak selesai...sedar la jang oi...:(..

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Syuxer sume ni tanda dunia akhir zaman...dunia juga da terlalu tua..kite sendiri yang merosakkan

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Eza Boom Boom :) bak kae kak niena..same2 la kite doakan dia berubah

Ezad Skytech said... Reply To This Comment

kenapa la sanggup ubah2 jantina ni..ta terseksa ke hidup..? adehh...
hrp2 dia cepat sedar dan berubah la...

Asrul "iLham" Sany said... Reply To This Comment

bersimpati n berempati itu lebih elok dari mengutuk

Islam tidak pernah menyuruh penganutnya untuk rasa 'geli' walaupun 'fizikal' yang digelikan itu dilarang oleh Islam

;-)p

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Asrul "iLham" Sany entry ni bukan mengutuk tetapi utk iktibar...utk geli ngn kaum mcm ni tak la kan..sebab teaqah kawan ngn sume..tqah ade kawan dgn gay,pengkid,lelaki lembut sume...
tapi tqah igt pesan seseorag...di akhirat kelak kite akan bersama dengan orang yg kite bersahabat di dunia...lau kite kawan dengan kaki minum arak,walaupun kite tak minum..kat akhirat kelak..kite akan bersama mereka..begitu juga..bila kite berkawan dengan orang2 yang beriman walaupun kite ni masih byk kurangnye,kite akan bersama mereka di akhirat kelak...

hamzah ian said... Reply To This Comment

pergh.. nak jadi wanita lak.. grrr

abu idris said... Reply To This Comment

arrayah.info - Hukuman terhadap Si Penukar Jantina Jika Dia Tidak Bertaubat

Tea said... Reply To This Comment

harapnya dia sedar lahh. nak jadi perempuan sgt kenapa? hish.