Friday, July 15, 2011

dasar tak tahu malu!!!!!

assalamu'alaikum w.b.t..jwb2...xjwb dosa...jwb dlm ati pun xpe...
pergh..entry marah ke cik debab oit???? hangat je tajuk...xdelah...saje je letak tajuk gitu...ini nak cite berkaetan ngan hari jumaat la....yang kite sume sedia maklum la(Orang islam),kompem la kaum adam akan ke masjid yang berdekatan untuk menunaikan seruan ILLAHI dengan menunaikan solat jumaat..tak dapat selalu wat solat jemaat,sekali seminggu pun dah kire okeh la....

cik debab de satu tabiat....suke kuar bandar ari jumaat..dalam waktu malaysia pukul 12tghari hingga 2.30ptg...kenapa???sebab masa ni lah pun nak tengok gelagat lelaki yang tak pegi solat jumaat...dorang boleh erk muke konpiden je duk berlegar-legar dalam mall tu....cam tak timbul rase bersalah ke hape ke...hish..pelik bin ajaib betol la...yang lagi best lau tengok mereka dengan pasangan mereka..pergh....jiwa kacau betol cik debab menengoknye....lau pompuan tu leh la cik debab pikir yang dya tengah uzu syar'ie...tapi yang laki tu pulak kenapa ye???sakit ke??elok je jalan2 ngn makwe dia...siap pegang2 tangan + peluk2 pinggang....pehtu pegi tengok wayang.lau la wayang tu terbakar ke,meletup ke...sia2 je..mati ke,cedera macam tu je..ish3

lau ikot rasa hati muda ni,rase dah nak campak laki macam ni ke bawah(dr tingkat3)..yang pompuan tu pulak,tak rase bersalah ke ajak bakal suami(kalau la jodoh korang) tu berjalan2 yang mane sepatutnye tengah dengar khutbah dan solat jumaat...lelaki macam ni ke nak buat laki??ke korang saje2 je kapel??Suke2??orang kapel,korang pun kapel?hish..x gemor melihatnye...
insap2 la..kite ni dunia akhir zaman...sebaik mana pun amalan yang kite buat..tapi tang solat ni kite buat salah...x bermakna la semua amalan tu..amalan kite pun kene tapis ngan 7langit...

10 kejicacimaki:

fa said... Reply To This Comment

byk lelaki mcm tu.. mcm mana la nk pimpin keluarga nnti an..

TeAqArH said... Reply To This Comment

@fa btol2....memang la leh berubah..tp mende yg sekali semggu ni takkan susah kot nk buat

Niena Pengembara Ilahi said... Reply To This Comment

laki camtu rijek letah bwh tapak kaki

kot..

nuyui a.k.a miss NUSHA said... Reply To This Comment

ramai gtu..

p tmpt mkn slalu gak nmpak..

bkn sekor dua..huhuh..

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Niena Pengembara Ilahi rijek2....kuar list tros

TeAqArH said... Reply To This Comment

@nuyui a.k.a miss NUSHA btol2...depa ni pelik sungguh

Anum said... Reply To This Comment

memang ramai yg macam tu

Ibtisam Najmi said... Reply To This Comment

nice shot

TeAqArH said... Reply To This Comment

@AnumTULAH PASAL...keciwa btol la

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Ibtisam Najmi thnx