Thursday, July 21, 2011

demo perdana psscm selangor

assalamu'alaikum w.b.t..jwb2...xjwb dosa...jwb dlm ati pun xpe...

seperti yang korang tahu,pada sape yang tahu la an yang sabtu minggu lepas bersamaan 16julai2011,cek debab and da geng ke batang kali selangor untuk berdemonstrasi....bukan BERSIH 2.0 okeh tapi demonstrasi perdana psscm selangor.... so ni entry bergambar...tak dapat nak gambarkan betapa seronoknye dapat pegi buat persembahan..yang terlibat hampir 600orang...dapat banyak sangat rezeki masa ni...^_^
ni mase berkumpul kat umah cawangan pahang...^_^
gambar tu penting...^_^ b4 gerak ke umah pak usop
 kat umah incik usop...^_^
 trening before stat demo...pkol 2 sampai 3.30



 skuad parang lading(Senjata rasmi)
 kepenatan sebab cuaca sangat2 panas
 yeaaaah
gerun aih

 cawangan dan uniten
 bergabung~~~~~
 teleng kepala cik debab
 tayang bendera negeri tanda kebanggaan

 ramainye...
selepas berdemo..kepenatan

kek sempena sambutan ulangtahun kelahiran guru utama PSSCM....

sangat2 menghargai setiap detik dan engalaman yang dapat ketika demo ni..macam2 sampaikan tak terungkap kegembiraan di hati ini....^_^

7 kejicacimaki:

Abang Stalker said... Reply To This Comment

huyoo..silat tu.. o.O

x leh la nk main2 dgn dia.ahaha


kang mampuih kne cekak.kui3 :P

hebakk ;)abg silat jgk,kt johor amik cekak hanafi.

tp tuk negeri abg mewakili melaka persatuan silat kunci melayu. :)

NasZ said... Reply To This Comment

mesti penat kan?

MOHD NASER.com

bersama kak Es said... Reply To This Comment

owh! ..silat ke?

Asrul "iLham" Sany said... Reply To This Comment

hati mau bersih ya

;D

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Abang Stalker lah..adik beradik la kite ni..cume berbeza sikit je..ape2 pun dr almarhum..^_^

@NasZpenat memang penat tp berbaloi dgn ap yg teaqah dpt

@bersama kak Es yup kak es..silat...^_^

@Asrul "iLham" Sany masih ke arah itu..bukan mudah utk kite dpt...tp x benti usaha

SweetLikeWhat said... Reply To This Comment

hebat ! :)

TeAqArH said... Reply To This Comment

@SweetLikeWhat x hebat la..biasa2 je...^_^..sume ni pengalaman...pengalaman mematangkan seseorg