Saturday, July 9, 2011

hijau dah tak selamat

assalamualaikum dan salam sejahtera semua...^_^....

hah???hijau dah tak selamat???biaq benar?? aduhai..bahaya ni.kene hati-hati ni..okeh-okeh...entry ni takde kaitan dengan politik sume tu ye..entry ni BERSIH dari sume tu....nak cik debab nak cita ni....pasal traffic light tu...kenapa pulak warna hijau dah tak selamat??bukan warna hijau untuk jalan ke??kompem2 la selamat kan....

nape yang aku cakap tak selamat??sebabnya memang nyata la sekarang ni..sepatutnye warna kuning kite da ready nk benti kan..tp ape yang jadi???kite tekan minyak kasi makin laju ma....lau lepas takpe...ni bile da tukar merah..lagi sesedap rasa mak tiri nenek ang kau je kan...langgar itu lampu merah..yang duk area depan masa kat lampu isyarat tu,syiok je nk tekan minyak bile da hijau..tak tengok tu keadaan sekeliling...mana tau leh mendatangkan marabahaya...takda sapa yang tahu..so baek la kite sume amek langkah berhati2...biaq lambat,asal selamat....

p/s- sape yang penah ade pengalaman..sila2 la share.....
entry ni autopost...skrg aku tgh berada kat taman negara pahang..cuti2 malaysia..^_^

4 kejicacimaki:

Muaz Faris said... Reply To This Comment

pandai buat auto post sekarang..nak biar ade update la tu kan..

http://www.muazfaris.com/2011/07/majlis-perkahwinan-terganggu-sebab-hari.html

Abang Stalker said... Reply To This Comment

hurm..thu xpe.selalunya kt bndr2 yg ada camera org x berani nk lggar.lg2 yg gn kiraan tu.kang x psl2 saman sampai.biasanya kt kmpg2 or pekan org selalu bt.lbh2 lg moto.klu xde org xpe kot,kesian la klu tgh pns or hujan.cmne pun keutamaan keselamatan org lain kne amik kira jgk. :)

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Muaz Faris semestinye..^_^

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Abang Stalker ade je semacam yg langgar,,itu memang menyusahkan orag ma...