Wednesday, July 6, 2011

Lelaki VS Perempuan

assalamualaikum dan salam sejahtera semua...^_^....

KELIK SINI untuk ke tapak semaian....
hah,,,arini segment pasal lelaki vs pompuan(bukan nyah atau pengkid punya version)...so kene ceritakan kelebihan kaum adam(bg lelaki) n kaum hawa(bg wanita)..so aku adalah perempuan yang tak bape nak terakhir la...sempoi gitu....ape kelebihan perempuan.....meh cik debab nak bagi pendapat cik debab pasal kelebihan seorang insan yang bergelar perampuan...
  1. pompuan ni boleh buat ape yang lelaki boleh buat(perkara yg fitrah lelaki,memang tak lah kan)
  2. pompuan ni,walau malas macam mane pun,dya tetap jugak nak tampil kemas....
  3. kuasa bebel pompuan berganda-ganda hebat berbanding lelaki....
  4. pompuan ni pandai memasak(mst korg akan cakap,chef terkenal tu ramai lelaki dr pompuan,tp korg kene  igt..walaupun seorang suami adalah chef terkenal,dia tetap nakkan masakan dari airtangan isterinye juga)
  5. tangan seorang perempuan(ibu) mampu mengoncang dunia
  6. perempuan lebih tabah dr lelaki walaupun dr segi emosi.peremuan memang fail
  7. perempuan suke membebel time buat keje..lagi-lagi time kemas umah..hahaha(Aku lah ni)
dah la..malas dah nk letak kelebihan..biaq yg join segmen ni senaraikan yg laen..^_^
    nak buat penambahan sikit lepas baca entry incik umar kite tu...sila KELIK SINI untuk bace yang selanjutnya....kite jangan la perikai ape yang lelaki dapat,ape yang pompuan dapat..sume tu adalah fitrah yang dibuat oleh yang ESA..kite hanya menilai dari segi luaran..dari apa yang kite nampak..sedangkan,yang tersirat,kite xmau pulak kaji...sedangkan yang tersirat itu memang banyak rahsianya...^_^

    15 kejicacimaki:

    niena shopping2u said... Reply To This Comment

    hehe.. tak penah join, tetiba rasa cm nk join.. tgk mlm ni hehe

    TeAqArH said... Reply To This Comment

    @niena shopping2u join jgn x join..lastnye esok..^_^

    Asrul "iLham" Sany said... Reply To This Comment

    x suka kalau orang 'bebel' tanpa sebab

    larikkk dulu

    muz said... Reply To This Comment

    kesimpulan lelaki dan perempuan saling memerlukan...hehe

    aisyah ahmad said... Reply To This Comment

    ade lagi kelebihan perempuan:

    Sokmo perasan lawo..padahal tak lawo pon...wakakak..

    Sekian..

    Abang Stalker said... Reply To This Comment

    abg x bertuah mn..jd gud luck la pd teaqarh ye. ;) hey,abg da bt entri tempoyak goreng tau.

    TeAqArH said... Reply To This Comment

    @Asrul "iLham" Sany hahaha..lau mak bebel larik x???

    TeAqArH said... Reply To This Comment

    @muz hahaha....btol2...

    TeAqArH said... Reply To This Comment

    @aisyah ahmad hahah...ni laki pun ade buat kakde..pompuan lg la..suke bab2 muji diri sendiri

    TeAqArH said... Reply To This Comment

    @Abang Stalker yeke...okeh2..tqah tgk entry abg tu

    iLa VaNiLLa said... Reply To This Comment

    betol ckp muz, betol jgk ckp teaqarh.. tp jum bce senarai ila pulak.. kui3..

    http://vanillasynus.blogspot.com/2011/07/lelaki-vs-perempuan-by-cikgu-umar.html

    A M E ! said... Reply To This Comment

    hello there . ame singgah dari segmen Lelaki VS Perempuan anjuran blog Umar Faruq . :)

    wow . nice points you have here . good luck ya . and have a great day ahead ya . :)

    keep on blogging ya ! :D

    BiNtaNg HaTi said... Reply To This Comment

    hahaha...tapi bebelan wanita la yg membuatkan seseorang menjadi 'orang'...kan ada power tu...ngeee!!

    Shaherah said... Reply To This Comment

    chakkk.. hahah.. biase lar kan.. lelaki ke perempuan ke.. tak boleh nak tahu siapa yang lebih.. siapa yang kurang.. Sebab Allah cipta sama adil.. Tak kira lar lelaki ke perempuan ke.. Lelaki ngan perempuan memang dicipta untuk saling melengkapi.. ^_^

    shera pun ade join segmen ni au.. kalau nak tengok kat sini au..

    http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/2011/07/segmen-lelaki-vs-perempuan.html

    iMBobo said... Reply To This Comment

    mereka adalah pelengkap! yeah!! :)