Thursday, July 28, 2011

ngauman harimau!!!!!

Assalamualaikum w.b.t semua..
mesti ramai tengah kuciwa sebab harimau dah kene baham ngan singa an..^_^

aku cam suke lak bile harimau dah dibahan oleh binatang singa tu..okeh..aku tak emosi ke ape...aku BANGGA dengan kehebatan yang ditonjolkan skuad HARIMAU MALAYA...mereka berusaha bukan tak berusaha....dari yang mengutuk tak habis2 tu..korang maen ke???cube korang kat tempat mereka??? taknak lak pikir...depa tu sume galas tanggungjawab negara..bila menang..korang puji tak hengat dunia..bila kalah..k2..orang kutuk macam depa tak pernah berbakti kat negara pulak...
ape punye pikiran la macam ni..nak komen,tak payah la nak melebih2 emosinye..kite ni lagi suke mengkritik(nak jadi pengkritik tegar mungkin) dari mengkaji..hish....dah2...malas nak membebel panjang kat sini...ape pun..

TAHNIAH SKUAD HARIMAU MALAYA....CUBA LAGI 4TAHUN....SHARPKAN LAGI SKILL..^_^

5 kejicacimaki:

iQa~ said... Reply To This Comment

Bangga sgt ngn Malaysia...

SweetLikeWhat said... Reply To This Comment

walaupun kecundang tapi tahniah pada pasukan harimau sebab berjaya sampai ke tahap ni.. :)

Isteri Encek Bard said... Reply To This Comment

aummmmm... tahniah Malaysia....

Fee Hafeezah ketuk keyboard said... Reply To This Comment

mereka hebat! Harimau Malaya kalah bermaruah! I'm proud to be malaysian :D

Abang Stalker said... Reply To This Comment

xpe..plg tdk pun kita malysia xde la xdpt sebrg gol.

pemain kita pun 100% tempatan,dan muda2 lg.tggu 4thn la skill diorg mst mkin mantop,umur pun mkin meningkat la kn. :)