Friday, July 15, 2011

otak kat lutut!!!!

assalamu'alaikum w.b.t..jwb2...xjwb dosa...jwb dlm ati pun xpe...

otak sape pulak dah letak kat lutut cek debab oit??? meh nah jawab..otak dua orang manusia yang tak reti hormati orang laen!!! AMRAN KERAS!!!!!! ENTRY BERBAUR KEMARAHAN YANG AMAT NYATA!!!!! entry ni dibuat bukanlah untuk mengaibkan mana2 pihak tapi sebagai pengajaran dan perkara macam ni takkan berulang kembali....

meh nak story kenapa cik debab cakap otak letak kat lutut!!!! macam ni cite dia..ingat tak yang cik debab gtaw yang cik debab pegi taman negara??? lau tak ingat,boleh la tengok kat [ SINI ]....cik debab singgah kampung dulu sebab kene tunggu geng kedah sampai..cik debab balik naek bus sebab ayah tak dapat antar..kete ade probs sikit...amek masa dalm 3jam lebih jugak la nk sampai jerantut dari kuantan....lama tak lama..boleh tertidur jugak...sedar,ade pakcik duk sebelah cik debab..tapi dia tak buat ape(jangan pikir bukan2,kami tak berborak pun)...

sampai kat temerloh..ramai yang turun sebab memang majo naek bus tu untuk turun kat temerloh...cik debab tak la kan..sebab destinasi jerantut...tibe2 je cik debab terkejut dengar ungkapan yang dikuarkan dari mulut pakcik yang duk sebelah tu..dya ckp lebih kurang macam ni lah.'dia ingat dia dah hebat sangat la,dia tak tau kita zaman muda dulu camne,bunuh orang(ade dgr pakcik tu cakap cmni)'..hish..gerun pulka..dalam hati nurani yang kecut ni terpikir la...ade wat salah ke ngan pakcik ni??sebab aku tak bercakap ngan dia ker??(Aku kan tido)..musykil2....tang ni kegerunan ngan pakcik ni..tapi bukan pakcik ni lah yg otak kat lutut..orang len...

dalam bus tengah syiok beristeriistirehat dengan gumbiranya kat bus stand temerloh(bg sape2 nak g tandas ke,beli jajan ke n wat so eva la) ade sepasang kapel ni naek(dya memang naek dr kuantan..seblom benti kt temerloh,dya kat seat belakang)...dya decide nak duk depan...sebabnye??tak tahu kenapa..tak temuramah pulak..dia dah la duk depan,pahtu tergedik2 sakan...masa tu rase nak bagi penampar tahap 180juta kilowatt...biaq terkene kejutan letrik kat badan kapel tu...hish..memnag gedik la..sakit bola mata cik debab menengoknye....yang pompuan tu duk letak pale atas riba laki tu.laki tu duk usap2 dya macam babibaby,maen tepuk2...hish..lau ikot darah muda ni..mumang makan penampar je 2ekor tu....cik debab tunjuk gambar yang sempat di snapkan...
nilah pasangan tu....
sedih bile tengok yang buat ni orang MELAYU dan ISLAM (yang pompuan tu bertudung bagai) pehtu takde perasaan malu langsung..yang dlm bus tu majoriti orang islam...hish..sedih menengoknye....last2...ade 3orang pakcik ni naek(Slah sorg yg duk sebeah cik debab tu) terus sound depa...ape yang disoundkan tu,antaranga " ni dah kawen belom??laki bini ke??? "..tapi lau cik debab jadi depa..cik debab malu gile2 arr.....memang satu bus dengar dan tengok depa kene sound(dalam hati,padan muke)...sebab lau cik debab yang sound,kompem laki n pompuan tu bengang..lau tak kene gaye,aek kaki tangan(tapi cek debab tak heran)

mintak jauh la dari jadi kat diri sendiri...pelihara diri selagi mampu..amin...

19 kejicacimaki:

Niena Pengembara Ilahi said... Reply To This Comment

biasanya org mcm ni (telebih romantik) pasangan yg belum kawin lagi... isk...

Niena Pengembara Ilahi said... Reply To This Comment

skang ni ramai yg dh kawin tpi lum nikah..

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Niena Pengembara Ilahi org kawen x mamcam tu an kak niena..depa ni terlebih asyik agknye....mcm org len xde pasangan lak..lau buat kt tmpt org len tu xpe...(bkn galakkan) tp bile da depan2 ni..tanggungjwb kite nak menegur

Shuk_ArChie said... Reply To This Comment

Isshhh. teruk betul...

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Shuk_ArChie xpela..semoga depa insaf..^_^

Fadzmie Mohamad said... Reply To This Comment

Selalu sangat nampak benda macam ni kalau naik bus. Tapi selalunya kapel yang duduk seat paling belakang je yang buat. Yang ni spesel kes kot. Berani benor buat depan orang ramai. Memang padan dengan muka diorang. Hahah.

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Fadzmie Mohamad dah la siang hari..memang bengong dak2 ni...xtau pe dorg pikir..depa agak kteorg dlm bus tu suke gamaknye...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... Reply To This Comment

bila nafsu dah menguasai akal :(

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine tp sgt x senonoh bile kelakuan tu pd waktu siang dan depan2 org islam

iPai said... Reply To This Comment

pak cik tuh memang garang ..

TeAqArH said... Reply To This Comment

@iPaimemang pun..rupenye yg teaqah igt dia marah tu,dya tuju kat kapel ni la..:)

osHin said... Reply To This Comment

semoga dia berubah nanti... :)

jom join

http://gurlgemini.blogspot.com/2011/07/berapa-umor-awak-umor-saya.html

Zul Fattah said... Reply To This Comment

bahaya ni..report polis cepat

Abang Stalker said... Reply To This Comment

dia bajet mcm babi la tu...eh silap,bebi la tu.wawawaaa ;))kapel xde hasil cmtu le.nk kwin x de duit lg,dlm bas pun bole jd.

-ek,pkcik tu tekanan kot 'awek' x tegur dia.hahahha ;D alahai pkcik..da kendur le.

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Abang Stalker sebenarnye pakcik tu ckp kt kapel 2org tu..^_^

afiq. said... Reply To This Comment

remaja sekarang.* geleng geleng kepala*

Tea said... Reply To This Comment

hahaha. eh pesal gelak tetiba?

Tea said... Reply To This Comment

kebanyakan yg camni, sume nye kapel. dh nikah tak camni.

Tea said... Reply To This Comment

kawin je mampu, nikah tak mampu. tu sebab maksiat berleluasa. tea pn ada bercinta jgk tp tak penah buat camni. dan harapnya takkan buat.