Thursday, July 14, 2011

pasal lu pasal

assalamu'alaikum w.b.t..jwb2...xjwb dosa...jwb dlm ati pun xpe...
hari ni cik debab banyak rest je kat umah..mungkin tu sebab nak cari pasal mungkin...takde2...xde kaetan nak cari pasal yang hilang ntah kemana2 tu....entry ni xde kaitan dengan sebarang unsur keganasan minda..hehehe....disebabkan 3ari ni cik debab sibuk dengan trening..sampai lenguh2 badan ni....nak tdor pun tak selesa...arini cik debab amek peluang untuk rest..tapi ape kaetan dengn pasal lu pasal???
kaetannye...malam ni cik debab nak g marhaban....macam biasa la...tiap2 khamis malam jumaat memang cik debab wat xtvt ni la...dan salah satu yang cik debab suke dalam bahagia burdah,fasal lu fasal la..bezt je....sape yang marhaban berzanji dan burdah,dia tau la ape yg cik debab merepek ni...^_^...oklah sume..nak siap....salam sayang...^_^

6 kejicacimaki:

Shuk_ArChie said... Reply To This Comment

marhaban best! Shuk siap masuk lawan wakil skolah dulu... huhu (^_^)

NasZ said... Reply To This Comment

bagusla..

jemput singgah ye?

MOHD NASER.com

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Shuk_ArChie btol2..memang best

TeAqArH said... Reply To This Comment
This comment has been removed by the author.
muz said... Reply To This Comment

saya tak pernah ikut marhaban..huhu

Segmen : Gadget Kesayanganku

TeAqArH said... Reply To This Comment

@muz best bro