Sunday, July 24, 2011

pembunuh tegar!!!

assalamu'alaikum w.b.t..jwb2...xjwb dosa...jwb dlm ati pun xpe...

sape sudi berkawan ngan cik debab yang dah jadi pembunuh untuk beberapa tahun ni??ni identiti rahsia cik debab....hahaha...tidak2..ck debab tak la sekejam itu untuk menjadi pembunuh kepada manusia tapi dengan rela hati menjadi pembunuh kepada ini....
lipas....
cik debab tak la takut tapi cik debab geli..lau nampak lipas je..automatik tangan ni p amek shieldtox tu....terus je dengan kejam p sembur kat lipas ni...sian dia..dia pun nak hidup jugak..tapi apekan daya...kehendak hati lebih dituruti...cik debab sangat alert ngan kehadiran ini serangga la...tengah syiok tidur lintang-pukang dengan penuh sopan,leh terjage sebab ini lipas..semata2 dia ade kat dinding..hish..cik debab sangat gerun lau lipas ni da mula maen cak2 time terbang yang tak macam burung tu....

malam tadi je..2ekor lipas menjadi mangsa kejam cik debab..hamek kau...2ekor tu....tanpa rasa belas cik debab bunuh depa...pilu pulak hati ni bila tengok lipas tu mati kat atas lantai tu..ish3..tapi semalam bukan membunuh lipas je yang cik debab wat..tapi cik debab ngan adik laki cik debab wat misi memburu ini binatang..
tak sior la cik debab nak amek gambar tikus yang fuk kat lorong gelap tu...hehehe

tengah syiok2 nak goreng telur malam tadi..terdengar bunyi merdu incik tikus ni..ape lagi...adikku yang syiok menatap lappy kesayanganku terus turun..'ade tikus ke??kat mane??' cik debab cakap la..tu..kat dapur...kat tempat masak tu..hish..dengan masyuknye..kami berdua menjadi pemburu tikus...tapi cik debab duk atas kerusi la...tak mau la lau tikus tu berlari2 anak atas kaki cik debab..euwwwwww....ingat nak perangkap tikus tu bawah baldi..boleh la dera..muahahaha..tapi tak dapat..dengan penuh masyuk je tikus tu berlari macam pelari pecut tu mencari tempat kuar...dan akhirnye..dia terlepas...bengang btol la...asenak tangkap dan panggang BBQ je bagi kat kucing..tapi kucing bandar sekarang penakut dengan tikus..hish...

masih sudi ke kawan berkawan ngn pembunuh tegar ni??

3 kejicacimaki:

iQa~ said... Reply To This Comment

iqa mmg fobia ngn lipas..kalau de dpn iqa,iqa lari..mmg xdela nk spray ke ape...

takuttttt~

Abang Stalker said... Reply To This Comment

lipas tu abg tendang je da mati.tikus umpan dgn racun la teaqarh.lari la dia nti. :)

TeAqArH said... Reply To This Comment

iqa : hehehe...spray..dri dia membiak..bia dia mati..hehehe

abg stalker : busuk la bau racun tu...nak tangkap..buat hidangan...hehehe