Thursday, July 21, 2011

singgahan

assalamu'alaikum w.b.t..jwb2...xjwb dosa...jwb dlm ati pun xpe...

huh....ni sekadar singgah sekejap je....sebab malam ni malam jumaat an..bile malam jumaat,cik debab mesti pergi marhaban..so takde la masa nak onlinekan diri ini...^_^....ni saje je hapdate.tadi pagi shoping untuk beli barang kat sorang V.I.P...jenuh jugak ye nak piir ape yang sesuai..tapi tulah...pikir pikir jugak..yang penting..pemberian tu kene ikhlas bukan untuk amek hati beliau..^_^..

kembali ke marhaban..bile da pergi marhaban,,lepas tu kompem dapat pergi TAMAN SYURGA..... sila jangan salah sangka pulak..TAMAN SYURGA bermaksud MAJLIS ILMU..so dapat la dengar tazkirah...^_^....da balik nanti..cik debab kongsikan dengan korang ye ape input yg cik debab dapat dr tazkirah malam ni..^_^....

DUNIA ADALAH PENJARA BAGI ORANG YANG BERIMAN TETAPI SYURGA BAGI ORANG KAFIR

5 kejicacimaki:

Abang Stalker said... Reply To This Comment

alhamdulillah..sejuk perut mak mengandung 9bln. ;)


**kecuali lahir x ckup bulan.hahaha ;D

Bro ahmad said... Reply To This Comment

salam kenal cuma nak pelempang satu whahaa intro sikit blehh

muz said... Reply To This Comment

selamat menuntut ilmu...

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Abang Stalker alhamdulillah...^_^..xdpt dgr tiap hari..seminggu sekali pun da kire okeh

@Bro ahmad paaaaaang!!!! kan da kene sekali..hehehhe

@muz thnx yer..^_^

alif ismail said... Reply To This Comment

salam ziarah... lama tak datang ke blog teaqarh ni...