Tuesday, August 2, 2011

juadah hari ke2

assalamualaikum w.b.t semua..^_^ syukur ke hadrat ILAHI masih mampu bernafas untuk meneruskan ibadah puasa untuk hari yang ke2...arini rase juadah yang tersedia kat atas meja lepas berhempas pulas dari pukol5 td agak banyak la pulak....semalam cakap kat mak nak popia basah tapi mak cakap orang jual tu da tak niaga kat bazaar tu..sedihnye hati yang sememangnye tgh bersedih ni...:(
tup..tup.arini ade pulak..orang tu da niaga balik kt bazaar masjid tu..syukur alhamdulillah..so arini menu cik debab sekeluarga.....


 popia basah(my peberet)
 dodol kukus
puteri yg tgh syiok bermandi manda,,,^_^
malam ni ade meeting pulak..so rasenye lambat lg la buleh online..kadang peliik ngan diri sendiri...penganggut terhebat tapi kesibukan macam pekerja yang berdedikasi..jumpe tengah malam nanti..tengah merangka ape yang nak dihapdatekan(pdhal dr malam tadi ade benda yang nak dikongsikan..^_^ )

1 kejicacimaki:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... Reply To This Comment

pergh... meleler air liur aku nengok... hehe... melazatkan.. ingat.. berhenti makan sbelum kenyang yerk :)