Monday, August 1, 2011

juadah yang ringkas

assalamualaikum semua...^_^ apa khabar??cmne puasa arini??
dah berbuka pun kite bersama-sama dengan sesiapa yang ade disekeliling kita....cam cik debab..kompem2 la kuarga..^_^...so arini juadah simple pimple je sebab family cik debab bukan jenis yang suke mewah2 dengan makanan sebab nanti tak tahu nak makan yang mana 1...so simple dan leh abis makanan tu..^_^
 menu arini
manisnye kurma ini~~~
 sambal belacan goreng
 kentang goreng berlada
 asam kicap
 patin buah masak stim
 murtabak...
 jangan syiok sangat nak makan sampai lupe doa berbuka puasa..^_^
 disunatan bace doa sesudah berbuka puasa...^_^

7 kejicacimaki:

Etong said... Reply To This Comment

bila sdh lapar, ringkas pun tetap sedap. hihi baiknya lagi, kita x membazir kan :)

aimie amalina said... Reply To This Comment

pehhhh!
sume lazat kot...weee
camat buka posee!

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Etong alhamdulillah..habis...cume tinggal bekalan utk sahur je nanti..^_^..kenyangnye..nasib baek da solat sebelum mkn yg berat2...lega sikit

TeAqArH said... Reply To This Comment

@aimie amalina memang lazat sgt2..syukur..family memang jenis makan yg sikit2 je..meja x penuh lauk..

Abang Stalker said... Reply To This Comment

alhamdulillah..yg ringkas dan simple lbh diterima tekak. :)


xde la membazirkn.kyg da ni..td abg bt mihun soto je. :D main campak je bhn.hehe

psst**jmp kt terawih kang! ;)

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Abang Stalker sedap tu soto...lg2 dpt letak yg kicap berlada(yg kau2 pedas dia)...memang power root la an...

Fee Hafeezah ketuk keyboard said... Reply To This Comment

wah! meriahnya makanan..selamat berpuasa :D