Monday, August 8, 2011

kad raya datang lagi!!!!

assalamualaikum w.b.t.
alhamdulillah..da masuk ari ke8 kite berpuasa..sedar tak sedar an..da masuk minggu ke2...nnt..pejam celik pejam celik..da minggu ke3..so kat sini...teaqah nak ambik kesempatan la....cik debab ingat nak BAGI KAD RAYA pada siapa yang SUDI menerimanya....
bukan ape...teaqah tengok sekarang..budaya bagi kad raya ni semacam dah dilupakan aje...sedangkan seronok la bile kite ada kad raya ni..ada kenangan...yes...teaqah admit yang sekarang dunia makin maju..segalanya di hujung jari....paling ramai wish kat henset...tu tanda ingat la kan..pehtu line bz n sending failed..pehtu salahkan pihak komunikasi tu.adoyai..da lau berpuluh ribu duk antar msg raya..x ke jammed sistem tu..
so lau takde yang lame..takkan ade yang baru..so teaqah ingat nak bagi kad raya jugak la...tapi pada yang awal komen jelah..xdela GA ke KONTES ke...juz saje2...penghargaan pada sape yang sudi jejak sini...
 kad yang bakal di pos nnt bukan la seperti di atas...teaqah x kretip tang ni..so beli jelah nanti..ni sekadar tempekan..^_^

apa yang membuatkan teaqah terasa nak bagi kad raya sebab tadi teaqah dapat kad raya dari jeng jeng jeng..
terkejut gak tadi bile dapat surat untuk diri sendiri
masa ni ingat blackmail LA. gerun dah ase time ni..bukak2 upenye kad raya dari abg EQ...thanx rq abg eq sebab sudi pos kad raya...^_^
sape nak..tinggalkan alamat korang di email natiqah.nadzari@gmail.com...
10 yang TERAWAL SAHAJA!!!!!

7 kejicacimaki:

Anum said... Reply To This Comment

awalnya dia kasi kad raya
hehhe

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Anum saje bermurah hati nk bg..myb post mggu ke3..feel sikit...da nk raye baru dpt

TeAqArH said... Reply To This Comment

sbb byk kot dia post...^_^

BeloG MTT said... Reply To This Comment

Wahhh seronoknya dapat kada raya.. :)

NasZ said... Reply To This Comment

wah..tahniah dapat kat raya.

MOHD NASER.com

AesyaZealous said... Reply To This Comment

singgah cni naklempang..hahaha

wahh kad raya! nak!

TeAqArH said... Reply To This Comment

@AesyaZealous buleh2..emailkan alamat..^_^