Tuesday, August 9, 2011

TAHNIAH 'pembaca wacana,ben ashaari,ujang+yana'

assalamualaikum w.b.t kepada semua yg menyinggah disini untuk melepaskan lelah disini...

kenapa lak teaqah nak ucapkan tahniah kat mereka berempat nie???jap..jap..korang dalam kalangan blogger kenal tak name2 yang den sebut dalam tajuk entry tuh???APE?!!!TAK KENAL???BIAQ BENAR???lau tak kenal..meh den nak bg kenal...tapi den bg link ja erk..nak describe kang panjang bebenor...[ pembaca wacana ],[ ben ashaari ],[ ujang + yana ]dorang sume menang cabutan bertuah ke??durian runtuh(sakit tak??)? atau sebagainya???? ohh..tidaaaakkk..tidaaaakk...

teaqah nak ucapkan TAHNIAH untuk mereka berempat yang bergelar blogger ni kerana bakal menggalas tanggungjawab baru dalam kehidupan mereka..pssss..YANA ni wife kepada UJANG...sbb tu dalam tajuk tu ujang+yana..hehehe...jangan mare...
ape la tanggungjawab yang bakal mereka semua bakal terima??semestinya la tanggungjawab menjadi IBUBAPA..jangan kita semua ingat ni satu tanggungjwab yang ringan(bagi mereka yang merancang untuk kawen awal tapi takut nak pikul tanggunjawab)...oh.tidak..ia satu tugas yang berat..perlu bersedia dari segi rohani dan jasmani....

mereka berempat akan mempunyai junior masing2..seronoknye an....dan rezeki mereka di bulan ramadhan karim ni...^_^ tak percaya ke cakap teaqah ni?ingat sebar gosip ke??tak cayo?? baca ni entry ni [ UJANG ],[ PEMBACA WACANA ], [ BEN ASHAARI ]..teaqah doakan sepanjang isteri blogger2 ni tengah mengandungkan anak sulung mereka plus junior masing,kandungan isteri mereka selamat dan dalam kesihatan yang baek...buat la amalan2 yang tahu...dalam belog bro WACANA ade share...
 semoga anak yang bakal dilahirkan oleh isteri kepada 3 orang blogger ini akan menjadi anak yang soleh dan solehah....dan akan membanggakan ibubapa mereka..^_^

7 kejicacimaki:

NasZ said... Reply To This Comment

sama2 kita doakan ye?

MOHD NASER.com

iPai said... Reply To This Comment

wah .. ye ke .. silap2 mereka jadi blogger lagi hebat kan .. wah2 ..

TeAqArH said... Reply To This Comment

@NasZsame2 la kite

TeAqArH said... Reply To This Comment

@iPaikemana tumpahnya kuah lau x ke nasi...hehe...tgn bapa dan ibu mereka la akan mencorak anak2 mereka nnt

iMBobo said... Reply To This Comment

bro ben anak yg keberapa tu?hehe

iMBobo said... Reply To This Comment

bro ben anak yg keberapa tu?hehe

TeAqArH said... Reply To This Comment

@iMBobo 1st baby...^_^