Monday, August 8, 2011

TANAH RUNTUH di CAMERON HIGHLANDS

assalamualaikum w.b.t kepada semua...

perut ni da mendendangkan muzik keroncong la....baru pkol 4.30...adoyai...makanan basah takde la dalam peti ais tu nak wat ketuk2 kuali....okeh..back to da topik....sedang kite asyik menyambut kedatangan bulan ramadhan dan denga gembiranya menunaikan ibadah puasa...satu kejadi tanah runtuh telah berlaku di TANAH RATA,CAMERON HIGHLANDS,PAHANG....kejadian yang berlaku kira2 5.45 petang semalam..tnah runtuh berlaku akibat hujan lebat...5buah rumah yang terlibat dengan kejadian ini tetapi hanya 3buah rumah yang tertimbus...untuk pembacaan yang lebih lanjut..[ KELIK HARIAN METRO ]
sekitar operasi menyelamat...
kat tv3 td pun berita terkini mengenai tanah runtuh ni....tadi tak alert jumlah mangsa sebenar...ade pihak telanh menyumbangkan dana untuk membantu mangsa....JAKEL akan memberikan bantuan sebanyak RM1000 untuk setiap keluarga yang terlibat dengan kejadian ini....diharap keluarga yang terlibat dan kehilangan ahli keluarga sabar menghadapi ujian yang datang dariNYA...
rezeki mereka meninggal dalam bulan puasa..bulan yang mulia ini

7 kejicacimaki:

Niena Pengembara Ilahi said... Reply To This Comment

akak teringin nk ke sana lgi bwk mak :(

NasZ said... Reply To This Comment

ucapan takziah dari saya. sumanya kuasa Allah.

MOHD NASER.com

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Niena Pengembara Ilahi tqah las pergi masa dajah bape x hengat dah..tu pun sbb mak ade meeting

Niena Pengembara Ilahi said... Reply To This Comment

erm.. tpi ni kt perkampungan org asli kn? kira leh pgi lagi la ni :D

SweetLikeWhat said... Reply To This Comment

takziah..

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Niena Pengembara Ilahi yup..kwsn org asli...wat mase ni xyah la kak..cuaca x menentu/...hujan lebat tibe2....tunggu reda sikit...tqah pun nk pg jugak...tp xberkesempatan

iPai said... Reply To This Comment

ouch kesiannya ..