Thursday, September 15, 2011

BENGANG!!!!

assalamualaikum w.b.t untuk semua yang tersayang...

AMARAN KERAS!!!! ENTRY INI BERUNSURKAN KEMARAHAN YANG TELAH DIHASUT OLEH SYAITAN YG DIREJAM!!!!

napa aku bengang!!!! sebabnye aku on the way nak balik kl...pehtu one of the company bus yang tengah aku naek skarang ni style cam hareeeeemmmm....ase nak bom je bus ni...ape guna ko jual tiket and letak num seat lautak duduk ikot seat masing2????? bengap betol la...aku memang cukup pantang lau mende ni jadi macam ni..aku bayar okeh duit tiket..bukan free....

nilah manusia(aku la tu)...da dapat duduk tak nak bersyukur...mengomen je memanjang..ish3...ASTAGHFIRULLAHAL'AZIM......

3 kejicacimaki:

NasZ said... Reply To This Comment

Sabar... Sabar..

Mizz Atie Zieya Shukri said... Reply To This Comment

sabarrrrr

iPai said... Reply To This Comment

sabau2 .. ok lagi tuh dapat seat .. aku dulu sampai kene pindah2 bas .. heee