Tuesday, November 1, 2011

Aku cantik&Abg Stalker

assalamualaikum w.b.t...arini da datang gedik dah..dia mai daaaahhh....sampai 2kali nak hapdate...ni saje menggedik join promotion by ABG STALKER....korg kenal x?? lau x kenal.. kelik la sendiri sebab den tak mampu nak kelikkan untuk korang...
abg stalker yang sangat2 la peramah di dunia blog..^_^

tak tahu la aku nak taip ape kat entry ni untuk sesi perkenalan untuk blogger yang bakal terjah dari promotion abg stalker ni...huhuhu...nak taip sikit je...aku ni jenis yang suke berkawan..datang je mood sibuk kat U nanti..mulalah belog ni lame ditinggal sepi tapi bila aktive semula..mula laaaa ida buat blog berlari2...sume nak diterjahnye...hope ade la yg sudi singgah sini..^_^
nama diberi nur atiqah..name glemer bling bling-tiqah
umur da lame meningkat..tiap2 tahun makin meningkat...lau ikot tahun masihi,baru 21...lau ikot tahun hijrah pulak da 22...so ikot korang la nk foloe tahun mane erk..^_^
status diri ni...anak mak n abah...masih belom dimiliki oleh mane2 lelaki(bkn promote erk tp abg stalker yg suh letak status..huhuhu)..^_^
3sebab kenapa aku cantek(abg stalker kate tak semestinye rupa)
1. sebab aku ni berjiwa kental (kental ke??)
2. tidak cantek tapi manis tu ade..(perasan sungguh aku ni..)
3. aku ade sifat setiakawan yang tinggi..^_^

cantek luar cantik dalam cantik dengar sini..^_^

5 kejicacimaki:

Abg Stalker said... Reply To This Comment

Uish...cantik luar cantik dlm ni. ;)tq teaqarh!sentiasa je support abg.much thanks. :) terpikat lak klu tgk pic ni lme2. :P

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Abg Stalker tq kt abg jugak sbb selalu je sudi singgah belog ni walaupun lama tqah tgglkn belog ni..

aiENn cHAm said... Reply To This Comment

cantik ! hehee

kite sebaye laa,bole jd geng nie :)

Eida Arina said... Reply To This Comment

dtg dri segmen yg sama...kak mmg cantik :)

sdh follow ini blog :)

izamin said... Reply To This Comment

hye.. fizah dtg sini dari segmen yang sama.. :) selamat berkenalan :)



http://hafizahnaminlovestory.blogspot.com/2011/11/aku-cantik-stalker.html