Friday, November 25, 2011

JUMAAT TERAKHIR!!!!!

assalamualaikum wbt...arini,dalam kesibukan dapat lak update sikit2 kan...tgh sibuk siapkan segala asingment and presentation..  


hari ni hari jumaat yang terakhir buat aku..sadisnya..T_T dan JUMAAT TERAKHIR jugak untuk korang...amacam?? seram sejuk tak??? hehehe..saje je wat wat gempak tapi itu sume hakikat...


29 Zulhijjah 1432h.. :: JUMAAT TERAKHIR untuk tahun ini.. :: semoga tahun baru yang bakal menjelma tidak lama lagi akan membawa perubahan untuk kite semua...dan ia lebih baek dari tahun yang sebelumnya...
jika hari ini memang benar hari jumaat terakhir untuk kita..biar lah kita pergi dalam keadaan kite bersedia untuk bertemu AL-KHALIQ..^_^

4 kejicacimaki:

Anum said... Reply To This Comment

selamat tahun baru islam

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

salam awal muharam..

Fendy said... Reply To This Comment

semoga memberi hijrah baru dalam tahun 1433H

Abg Stalker said... Reply To This Comment

Jangan lupa baca doa akhir dan awal tahun. :) slmt tahun baru.