Monday, November 28, 2011

pelik bin ajaib

assalamualaikum w.b.t....serious ari ni sangat letih and sangat sedih jugak...sebabkan terlampau letih and overslept...da terlepas midsem petang tadi yang ku sangka pada malam ini..dan sengat terasa hati jugak dengan member sekelas yang baek tapi langsung tak gtaw and tak tanye napa tak datang kelas..

takpela...nak jumpe lect esok..hope dapat la amek replacement test..yang penting jujur...jangan menipu lect..^_^ tapi ape kaetan sedih ngan pelik bin ajaib??? seriously takde kaetan pun...

takde kaetan ngan kejadian sebenar..teetttt....

ntah laa..aku pelik dengan orang yang mulut boleh la tahan lancang jugak..ape yang dia cakapkan tu(mungkin la bergurau) membuatkan orang terasa...tapi bila terjadi kat diri dia sendiri..boleh pulak dia senang sangat nak terasa..sedangkan yang orang laen buat kat dia pun satu gurauan jugak..

lau nak ikot terasa ati aku ni..da banyak kali da terasa..tapi wat tak tahu je and pikir mende tu sume gurau-senda..tapi ada gak batas..cam kite ni takde perasaan sangat pulak... aku tau aku ni gemuk...tapi x payah nak menyindir sangat..ingat orang emuk takde perasaan ke????? demn!!!!!

p/s- dalam 1000org kawan..nak dapat sorg sahabat pun susah....

3 kejicacimaki:

Lea Isnawi said... Reply To This Comment

mak aih. dh mcm lori sampah dh

Abg Stalker said... Reply To This Comment

gemuk ke?x sesuai..sebut la comel yg sht :)jeles la tu kita sht.jgn amik hati ye.jd kn itu 1 pujian.

TeAqArH said... Reply To This Comment

@Lea Isnawi serba boleh...:P

@Abg Stalker x amek ati pun..x kesah la ngn pndngn org kt kite...tqah trima je yg tqah ni comel dan sihat...biasa la abg S..lelaki hensem...pmpn yg pd mata dia x comel di pndg enteng je..mcm la kite ni nk kt dia..kite pun da berpunya...^_^