Friday, November 25, 2011

sape nak MACARON??

saje gedik2 nak join..untung2 dapat la rase macaron yang orang asyik heboh2 tu kan...

“Inilah masanya untuk merasai makanan paling sedap dari negara Perancis, makanan yang menjadi fenomena sejak akhir-akhir ini di Malaysia, iaitu Macaron, Yanmieonline.com  dengan berbesar hati ingin memberikan kepada 5 orang pemenang bertuah untuk merasai keenakan Macaron tersebut, tunggu apa lagi?, sertainya sekarang, secara tidak langsung membantu beliau untuk untuk mendapatkan gadget idamannya!!!!”


teringin kot nak makan lepas tengok si callum dalam australia masterchef buat macaron ni..korang penah rase tak??? ce share ape rase dia...^_^

4 kejicacimaki:

Anum said... Reply To This Comment

wish u luck

Bui Junaidi said... Reply To This Comment

namapk sedap jer macaron tu..

Abg Stalker said... Reply To This Comment

kencing manis klu mkn byk. +_+

Ain said... Reply To This Comment

Whee tak pernah rasa
lg macaroon tu T.T

Gudluck eh (Y)