Wednesday, December 21, 2011

KONVO PSSCM ZON UTARA

assalamualaikum wbt untuk semuaaaa yang masih sudi jengjalan ke berjoging ke kat belog aku yang sangat2 la usang wat masa sekarang....wat masa ni..asenye kesibukan nak final dengan assignment yang tak berhenti menjengukkan wajah mereka...

saje nak berkongsi..baru2 ni bersamaan dengan 10/12/2011 telah diadakan ISTIADAT KONVOKESYEN PERSATUAN SENI SILAT CEKAK MALAYSIA(PSSCM) ZON UTARA di UNIVERSITI UTARA MALAYSIA(UUM) U tempat aku belajor lah tu.... serious macam tak percaya dah dapat sijil lepas bertungkus lumus 2tahun tempoh belajar...alhamdulillah... aku telah lulus UJIAN SIJIL RENDAH dan melayakkan aku untuk turut sama menerima sijil dalam KONVOKESYEN PSSCM ni...alhamdulillah.. biaq la gambar yang bercerita...^_^
 seramai 200++ penerima sijil berkumpul untuk dengar taklimat
 penerima sijil dari PSSCMUUM
 ade paparazi mungkin
 sebelum menunggu istiadat masuk oleh Guru Utama dan AJK tertggi PSSCM
 wah wah korang...
 GURU UTAMA dan AJK TERTGGI PSSCM
 sebahagian penerima sijil dr PSSCMUUM...
 with my best enemy
 aku dan senjata rasmi silat cekak
 program diakhiri dengan makan malam
aku ketika menerima sijil dari GURU UTAMA..^_^

masih banyak yang perlu aku pelajari selagi aku bergelar hambaNYA...aku dilahirkan dengan tanggungjawab dan amanah yang perlu dipikul..lakukan dengan seikhlas hati ye atiqah nadzari..^_^

Friday, December 2, 2011

S.I.B.U.K

Assalamualaikum dan selamat malam utk sume..selamat hari jumaat,penghulu hari....bln12 ni adalah bulan S.I.B.U.K dan tekanan untuk aku dan kawan2 seperjuangan..kenapa?? meh nak tunjuk..^____^
tadaaaa....

kami dari PSSCMUUM menjadi tuan rumah dan juga AJK pelaksana untuk program ni..sangat2 la besar tanggungjawab tu tapi berbaloi.....

tak sabar nak konvo lepas berpenat lelah untuk dapatkan ilmu..^_^