Friday, June 15, 2012

Tak Sedar Diri!!!!

aku selalu dengar orang cakap macam ni...

"ko ni time susah baru nak ingat kat ALLAH.time senang, kau lupa kat DIA, kau buat macam2 yang DIA larang"

pada aku la kan...bersyukur la orang macam ni masih ingat ALLAH, masih tau dia ada ALLAH tempat dia nak mengadu time semua orang duk salahkan dia ka hape.. 

dari orang yang senang dia tak ingat ALLAH, time susah sibuk duk salahkan ALLAH, duk cakap ALLAH tak sayang dia la,,apa la..duk menyalahkan ALLAH tak habis2..diri dia dah sempurna gamaknyaaaa... 




7 kejicacimaki:

:: Mrs.Eady :: said... Reply To This Comment

Setuju..

Syarafi[skyforce331] said... Reply To This Comment

sangat..sangat..sangat..sangat..sangat..sangat..setuuujuu :3

Kancil 8349 said... Reply To This Comment

sokong...Alhamdulillah

Kakzakie said... Reply To This Comment

Lebih baik ada kesedaran daripada terus hanyut...

pha is said... Reply To This Comment

kadang2 tak pafam dengan prangai manusia yg salahkan Allah bila dapat kesusahan... heran. rasanya mereka yang salahkan Allah adalah mereka yang tak "mengenal" Allah.

Leadership Developmant Training said... Reply To This Comment

kunjungan gan .,.
saat kau kehilangan arah ingatlah masih ada yang menolong mu
dan tetap berdoa mengharap untuk menemukan jalanmu.,.
di tunggu kunjungan balik.na gan.,.

Alif Ismail said... Reply To This Comment

Salam Ziarah Ramadhan...

Selamat Menjalani Ibadah Puasa dengan penuh istiqamah...

http://www.alifismail.com/2012/07/salam-ramadhan-al-mubarak.html